Procedura reklamacyjna
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego. W przypadku Umowy sprzedaży zawieranej z Przedsiębiorcą odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować:
- listownie z dopiskiem „reklamacja” (zaleca się wysłanie reklamacji za potwierdzeniem odbioru) na adres pocztowy: Wytwórnia I Handel Artykułów Dla Zwierząt Canegatto Barbara Majka, ul. Zielona 3, 55-106 Zawonia,
- na adres poczty elektronicznej: [email protected]; w tytule wiadomości wpisując reklamacja
- pod numerem telefonu +48 71 312 81 71.
4. Reklamacja powinna wskazywać dane identyfikacyjne Kupującego, w tym adres korespondencyjny lub adres poczty e-mail, numer zamówienia oraz precyzyjnie określać przyczynę jej złożenia z podaniem okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację, zakres działań, których wykonania Kupujący oczekuje od Sprzedawcy oraz numer rachunku bankowego, na który w razie uwzględnienia reklamacji Sprzedawca zwróci Kupującemu określoną należność pieniężną. W zależności od przyczyny złożonej reklamacji, w celu jej rozpatrzenia przez Sprzedawcę, Kupujący winien niezwłocznie przesłać do Sprzedawcy Towar, który winien być w stanie odpowiednio zabezpieczonym i niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania Towaru.
5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta